در ماه‏ رمضان‏ به امت پيغمبر 5 چيز داده شده كه به هيچ امت پيغمبرى داده نشده‏!!!

در ماه‏ رمضان‏ به امت پيغمبر 5 چيز داده شده كه به هيچ امت پيغمبرى داده نشده‏

پيغمبر فرمود در ماه رمضان 5 چيز به امت من داده شده كه به امت هيچ پيغمبرى پيش از من داده نشده يكم در شب اول ماه رمضان خداوند به آنها نظر لطف كند و هر كس مورد نظر لطف خدا شد هرگز او را عذاب نكند. دوم در شامگاه بوى دهانشان نزد خدا از بوى مشك پاكيزه‏ تر باشد، سوم فرشتگان در شبانه‏ روز براى آنها آمرزش خواهند.

چهارم خدا به بهشت دستور دهد كه آمرزش بخواه براى بندگانم و خود را براى آنها آراسته كن تا رنج و آزار دنيا از آنها برود و وارد به بهشت من و پذيرائى گرم من گردند.

پنجم آنكه در شب آخر ماه همه گناهانشان آمرزيده شود، مردى عرض كرد در شب قدر يا رسول اللَّه؟ فرمود نميدانى كه كارگران چون كار خود را تمام كردند مزدشان را دريافت كنند؟

ثواب كسى كه ماه‏ رمضان‏ را روزه بگيرد و آخرين روز آن را با صدقه به پايان برساند و با غسل به نماز حاضر شودانس بن مالك از رسول خدا صلّى اللَّه عليه و آله و سلّم روايت كرده است كه فرمود: هر كس ماه رمضان را روزه بگيرد، و با صدقه دادن آن را به پايان برساند، و فرداى آن روز با غسل به جايگاه نماز برود، آمرزيده باز مى‏ گردد.

منبع:http://sarallahqom.ir

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.