آيت الله جوادي آملي: حضور در راهيمايي ۲۲ بهمن قدرداني از شهدا است

حضرت آيت الله جوادي آملي  در درس اخلاقی خود گفتند: در مسئله اخلاق خداي متعال انسان را با سرمايه خلق معرفي مي كند و فرمود، شما مانند آن استخر خالي نيستيد كه از جاي ديگر آمده باشيد، بلكه انسان با چشمه آفريده شده است.

ايشان در ادامه به ايام الله دهه فجر و فداكاري جوانان اين مرزبوم تحت هدايت امام راحل اشاره كردند وگفتند: همه ما بر سر سفره شهدا و امام (ره) نشسته ايم؛ اين جوانان كار بزرگي كردند و جان خود را فداي انقلاب و اسلام نمودند و شربت شهادت را به آساني نوشيدند.

اين مرجع تقليد ادامه دادند: بعضي ها به آساني دروغ مي گويند به آساني اختلاف بين مردم مي اندازد و با سخنان خود آتش خاموش شده را فوت مي كنند و تا از درون روشن شود، اين دهان براي انجام كار خير خلق شده نه آتش درست كردن.

حضرت آيت الله جوادي آملي گفتند: اگر كسي در خدمت قرآن باشد، يقينا در خدمت اسلام خواهد بود و براي اعتلاي اسلام و دين حتي جان خود را به آساني خواهد داد.

اين مرجع تقليد ادامه دادند: دهه فجر، يادآور همچين صحنه هايي است كه به آساني جان فشاني كردند و اين كار خير كار سختي نيست.

ايشان ادامه دادند: اين امر مي طلبد قدردان شهدا و انقلاب و اسلام و زحمات امام راحل و همه آحاد ملت كه در اين عرصه زحمت كشيده اند باشيم.

اين مفسر قرآن كريم به راهپيمايي22 بهمن ماه و حضور در انتخات هم اشاره كرده و خاطر نشان ساختند: حضور در راهپيمايي 22 بهمن و انتخابات، قدرداني از خون و زحمات شهدا و امام شهداء است و همه وظيفه داريم با حضور با شكوه خود دشمن را از اهدف خود مايوس كنيم و نگذاريم دشمن خوشحال شود و نظام آسيب ببيند هر كس كاري از دستش براي تقويت و خدمت به نظام بر مي آيد بايد انجام داد.

حضرت آيت الله جوادي آملي گفتند: همه در راهپيمايي 22 بهمن و انتخابات شركت كنند و انتخاب اصلح داشته باشند، بايد سعي كرد مشكلات نظام را حتي با امر به معروف و نهي از منكر و راهنمايي و ارشاد برطرف كرد.

اين مرجع تقليد ادامه دادند: اين قدرت و اقتدار و عظمت نظام جمهوري اسلامي، از بركت اسلام و خون شهدا و امام شهدا است؛ در گذشته همه ديدند اين گونه نبود، غرب اميرانه دستور مي داد؛ ولي اين قدرت باعث شد ما شجاعانه در مقابل دشمن قدار بايستيم و بر عهد خود وفا كنيم .

معظم له عنوان كرد: در گذشته بعضي از اين فرصت استفاده مي كردند و با وضو در راهپيمايي ها و انتخابات شركت مي كردند و قدم بر مي داشتند و با اين نوع اعمال خود موجب به ثمر نشستن انقلاب شدند.
حضرت آيت الله جوادي آملي تاكيد كردند: مردم در راهپيمايي و انتخابات با وضو و قصد قربت شركت كنند و با اين عمل خود، بر بقاء نظام تا رسيدن به دست صاحب اصلي اش كمك كنند.

ايشان گفتند: اين كه نظام قطعنامه را بعد از جنگ بپذيرد و در جنگ عراق عليه كويت همراه غرب نشود، اين اقتدار و عزت است اين همان آبروي اسلام و دين است.(درس اخلاق هفتگي آیت الله جواد آملی در بنياد بين المللي علوم وحياني اسراء - بهمن 1394)

منبع:hajj.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 5 stars
    نظر از: كوثر
    1395/11/24 @ 09:53:35 ب.ظ

    كوثر [عضو] 

    http://blog42.kowsarblog.ir/

  • 5 stars
    نظر از: دهسنگی
    1395/11/23 @ 08:34:37 ب.ظ

    دهسنگی [عضو] 

    باسلام وتسلیت به مناسبت شهادت جانسوز بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
    مطلبتون فــــوق العاده بود
    همچنان منتظر نگاه زیباتون هستیم
    یاحق…

  • 5 stars
    نظر از: محبوبه سعيدي
    1395/11/23 @ 07:20:56 ب.ظ

     

    با سلام
    ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه از مطلب زیباتون تشکر میکنم و دعوت میکنم به وبلاگم سر بزنید.
    http://bazigaran-haghighi.kowsarblog.ir/

  • نظر از: یاس نبوی
    1395/11/23 @ 02:47:16 ق.ظ

    یاس نبوی [عضو] 

    با سلام
    ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه از مطلب زیباتون تشکر میکنم و دعوت میکنم به وبلاگم سر بزنید.
    http://ghasdeghorbat.kowsarblog.ir/

  • 5 stars
    نظر از: ستاره مشرقي
    1395/11/22 @ 10:59:00 ب.ظ

    ستاره مشرقي [عضو] 

    باسلام
    احسنت عالی بود
    موفق باشید

  • 4 stars
    نظر از: پشتیبانی کوثر بلاگ
    1395/11/21 @ 10:52:22 ب.ظ

    پشتیبانی کوثر بلاگ [عضو] 

    با سلام و احترام
    ضمن تشکر مطلب شما در منتخب ها درج گردید.
    موفق باشید
    ———————–
    مقام معظم رهبری: (95/11/19)
    «…چرا باید از دولت قبلی امریکا تشکر کنیم، به‌خاطر تحریم‌های ضد ایرانی؟ به علت ایجاد داعش؟ به دلیل به آتش کشیدن منطقه در سوریه و عراق؟ و یا به علت نفاق و دورویی یعنی «ابراز ارادت و همکاری در نامه خصوصی اما حمایت صریح و آشکار از فتنه پس از انتخابات ۸۸»؟ اینها مصادیق همان دستکش مخملین است که دولت قبلی امریکا روی پنجه آهنین خود کشیده بود.
    ایرانی از تهدید نمی ترسد. مردم در روز ۲۲ بهمن با حضور در خیابانها جواب این حرفها و تهدیدات را خواهند داد.»

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.