آیا مسئول برگزاری نمایشگاه فساد ریس جمهور می شود؟

این روزها مردم می پرسند که آقای رییسی که می خواهد رییس جمهور شود در دوران 10 ساله ای که ریاست بازرسی کل کشور را بر عهده داشته است چه کرده و چرا با سرچشمه ها و منافذ فساد برخورد نکرده و چرا مفسدان بزرگ را به دست عدالت نسپرده است؟

همان گونه که بر همه روشن است بازرسی کل یعنی بررسی و شناخت مراکز و منافذ فساد و اطلاع رسانی به مسوولان امر، نه تصمیم و اقدام و اجرا. یکی از کارهای مهم ایشان در دوره 10 ساله بازرسی، این بود که علاوه بر اطلاع رسانی مستمر به مسوولان درباره منافذ فساد و اتفاقاتی که در دستگاه آن ها در حال انجام است، اقدام به تشکیل نمایشگاه مفاسد و منافذ فساد برای مسئولان کرد که هر کس نسبت به حوزه خودش در جریان قرار بگیرد. نه این که با انتشار آن ها خاطر مردم مکدر شود و اقدامی هم صورت نگیرد. اقداماتی که دستگاه قضایی درباره پرونده های فساد کلان از جمله شهرام جزایری و پرونده 123 میلیاردی قاضیان معدوم و دوستانش و پرونده غلامحسین کرباسچی صورت گرفت از نتایج تلاش های بازرسی کل کشور بود. ولی نکته ای که مهم است این است که نباید با فساد به عنوان یک معلول برخورد کرد بلکه همان گونه که مقام معظم رهبری در سال 81 تذکر دادند باید از سرچشمه جلوی فساد را گرفت و منافذ آن را بست. متاسفانه در دولت های گذشته و دولت یازدهم این اقدام صورت نگرفت تا جایی که در دولت دهم به پرونده های اختلاس 3000 میلیاردی خاوری و دوستانش و پرونده نفتی بابک زنجانی منجر شد و در دولت روحانی نیز به اختلاس های بزرگتری از جمله حقوق های نجومی و اختلاس 8000 هزار میلیاردی صندوق فرهنگیان کشیده شد. چنان چه این روند ادامه یابد اتفاقی صورت نخواهد افتاد و اوضاع از این هم بدتر خواهد شد. امروز فردی که خودش همه روزنه های فساد را می شناسد و راهکار های آن را هم می داند خودش عزم خود را جزم کرده تا با قاطعیت علی گونه ای که دارد پا به عرصه رقابت های انتخاباتی گذاشته است . او می تواند برای این مشکل حاد که عملا همانند خوره به جان اقتصاد کشور افتاده حل کند چنان که در مدیریت یک ساله اش بر آستان قدس حل کرد. بی تردید مفسدان اقتصادی خرد و کلان که این روزها به وحشت افتاده اند با ثروت های بادآورده و پول های اختلاس شده و حقوق های نجومی که گرفته اند در تخریب او خواهند کوشید. یادمان نمی رود که مفسدان اقتصادی و سیاسی با علی علیه السلام که فرمودند اموال مردم را از حلقومتان بیرون می کشم حتی اگر با آن ها کابین زنانتان بسته باشید چه کردند!  بی تردید ملت هوشیار و بصیر ایران که در 38 سال گذشته تجربه های گرانقدری اندوخته اند و از تاریخ صدر اسلام نیز درس های عبرت آموزی گرفته اند، در برابر این تخریب ها مقاومت خواهند کرد و طعم شیرین اجرای عدالت واقعی را خواهند چشید.

منبع:http://telegram.me/qasemravanbakhsh

و لینصرن الله من ینصره

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.