شگردهاي غيراخلاقي براي رأي آوري مدعيان اعتدال!

1. اين روزها آقاي روحاني بعد از اين‌كه همه توان اطلاعاتي‌اش را براي جمع كردن سند عليه آيت‌ا… رئيسي به كار گرفته، به دو سند مهم(!) دست يافته است. يكي از آن‌ها موضوع اعدام‌هاي سال 67 بود كه به نفع آيت‌ا… رئيسي تمام شد؛ زيرا معلوم شد امنيت امروز ملت ايران مرهون قاطعيت نظام در برابر تروريست‌هاي آدم كشي بوده است كه بيش از 17 هزار تن از مردم بي‌گناه را به خاك و خون كشيده و امروز در پناه دولت‌هاي غربي از جمله امريكا به سر مي‌برند. روشن است كه اگر قاطعيت نظام نبود، امروز جنايت‌هايي به مراتب بدتر از سوريه و عراق به دست جنايتكاراني مانند رجوي و عبدالمالك ريگي و.. در كشورمان تكرار مي‌شد و گوش تا گوش فرزندانمان را در جلوي چشمانمان مي‌بريدند. البته بعد از اين‌كه معلوم شد آقايان موسوي خوييني‌ها و موسوي اردبيلي و موسوي بجنوردي در شوراي قضايي آن روز بوده‌اند و آقايان صانعي و موسوي تبريزي نقش موثري در دستگاه قضايي داشته‌اند، كم‌كم از تخريب دست برداشتند و به سراغ موضوع ديگري رفتند!
در رويكردي ديگر به اين نكته دست يافته‌اند كه آستان قدس رضوي ماليات نمي‌دهد! بايد به اينان گفت آيا تازه به يادتان افتاده است كه آستان قدس ماليات نمي‌دهد؟ اگر چنين بوده چرا در 37 سال گذشته كه مرحوم واعظ طبسي توليت آستان قدس بود چنين پرسشي را مطرح نمي‌كرديد و در يك سال توليت آيت‌ا… رئيسي به ياد اين امر مهم افتاده‌ايد؟! آيا آقاي روحاني كه هزينه‌هاي جاري دولتش زياد شده، به فكر دريافت ماليات از حرم حضرت رضا(ع) افتاده است؟ آيا قرار است از حرم حضرت معصومه(ع) و شاه چراغ و اماكن متبركي چون مسجد جمكران نيز ماليات بگيرند؟ اين درحالي است كه بودجه آستان قدس عمدتا از طريق نذر و وقف اداره مي‌شود و حضرت امام(ره) به همين دليل در پاسخ به نامه مرحوم آيت‌ا… طبسي، آستان قدس را از پرداخت ماليات، معاف دانستند.
2. اين روزها كه استقبال فوق‌العاده از آيت‌ا… رئيسي در قم و اراك و اهواز چشم‌ها را خيره كرده و استقبال از آقاي روحاني با رشد منفي مواجه شده و با شعار‌هاي كارگران و معدنچيان مواجه شده‌اند، عنان صبر و تحمل از كف داده، به ادبيات سخيف‌تر از گذشته روي آورده و شعار‌هاي موهوم دهه 80 در برابر احمدي‌نژاد را تكرار مي‌كند كه اگر به من راي ندهيد و طرف مقابل راي بياورد، در خيابان ديوار مي‌كشند و….؛ ادعاهاي بسيار سخيفي كه زن فرزندمرده را هم به خنده وامي‌دارد.
3. يكي ديگر از ادعاهاي اين روزها اين است كه اگر به روحاني راي ندهيد وقوع جنگ، قطعي است و در نتيجه مردم بايد ميان اعتدال و فشار يكي را انتخاب كنند! به راستي چه رابطه‌اي ميان عدم وقوع جنگ و رأي‌آوري دولت كنوني وجود دارد؟! تامل در اين جمله انسان را شگفت زده مي‌كند! آيا مذاكره و مشي اعتدالي دولت يازدهم از وقوع جنگ جلوگيري كرد؟ اگر چنين بود مي‌بايست نخست وزيري بازرگان و رياست جمهوري بني صدر هم از وقوع جنگ جلوگيري مي‌كرد. تجربه نشان داده است كه كوتاه آمدن در برابر دشمن، به جري‌تر شدن او مي‌انجامد؛ همچنان‌كه عراق وقتي سلاح‌هاي خود را زير نظر هيات امريكايي–اروپايي نابود كرد، با حمله همه جانبه امريكا مواجه شد و ليبي نيز پس از كوتاه‌آمدن و از دست دادن اقتدار هسته‌اي‌اش، مورد حمله قرار گرفت. ترديدي نيست كه چنان‌چه مشي موسوم به اعتدال در دولت آينده ادامه يابد و برجام 2 يعني خلع سلاح موشكي شكل بگيرد، وقوع جنگ حتمي است. آن چه امروزه از وقوع جنگ حتمي جلوگيري كرده، نشان دادن انبار موشك‌هاي با برد بلند و نقطه زن بوده است كه از اعماق زمين، قلب رژيم صهيونيستي و ناوهاي امريكا را نشانه رفته است.

 نویسنده:دکتر قاسم روانبخش(http://telegram.me/qasemravanbakhsh)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.